20100620

RM3.6 PART I - 叹富太下午茶,正!

位于STARHILL GALLERY 楼下既SHOOK!可以话係吉隆坡饮食界的一个名牌,因为地点藏身于国际名牌云集既购物广场里面,所以入去行街D人都係有甘上下经济能力既人,而广场里面D餐厅当然有番相当既水准。讲紧既呢间餐厅SHOOK!算係甘多间餐厅之中最多人帮亲伽~周毕时都会有D富太係度下午茶或者老板拿督係度倾生意。而近来推出既RM3.6 TEA BREAK 优惠就梗係吸引佐一大堆人来食,甚至乎排长龙,因为係唔俾定座伽~要食就要排队。搞到平时静英英既广场变得热闹起嚟,D厨师煮到唔停手,而我地就食唔停口。

整个六月都係忙住食,因为好多朋友都先后为我庆祝生日,好感动!而今日我既老友CAROLYN就请我嚟呢到SHOOK!叹下午茶。我地都喜欢食下午茶个种悠闲既环境,尤其是係传统英式下午茶~叹番杯EARL GRREY TEA,再慢慢品尝D精美糕点,过个写意周末。记得往年我地係CARCOSA SERI NEGARA同LE MERIDIEN都係叹下午茶庆祝生日 :)

PRAWN COCKTAIL 鲜虾沙律- D虾好新鲜爽口,RM3.6就食到四只虾都算抵!

SPAGHETTI AGLIO-OLIO WITH CLAM 鲜蛤意粉- 用蒜米,橄榄油同D干罗勒叶调味。味道好清淡!
FISH TEMPURA WITH SOMEN 天妇罗鱼配日本面-
好难食!好似摆佐好耐甘,D汤冻晒,面又淋,连D天妇罗都唔脆口。

EARL GREY TEA 伯爵茶- 我锺意斋饮唔加糖。
GRILLED CHICKEN HAM SANDWICH 鸡熏肉三文治- 味道一般,有D似自己整甘,而薯条就炸得唔错。
GRILLED 8" CUMBERLAND SAUSAGE WITH MASHED POTATO 八寸香肠配薯泥- 爽口弹牙又抵食!可惜我既胃量有限,如果唔係我肯定叫多一份。

BANANA PANCAKE WITH MAPLE SYRUP & BASKIN ROBIN ICE-CREAM 香蕉烙饼配糖浆雪糕- 好简单既一个甜品,但係做得几好,质感柔软。

食佐六款就已经觉得好饱,因为CAROLYN都几细食。
-

SHOOK! ASIAN & EUROPEAN SHOWCASE RESTAURANT
ADD: Feast Floor, Starhill Gallery, Bukit Bintang Kuala Lumpur.
TEL: 03.2719.8535
*RM3.6 Tea Break Pormotion end on 31 Dec 2010

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger