20100626

RM3.6 PART II- LAMB SHOULDER 炭烤羊肩

六月真係一个好月,事关STARHILL GALLERY其下几个餐厅做紧特别优惠- RM3.6下午茶!每日下午三点至六点,在特定的餐厅享用下午茶,每款只需RM3.6。哗~真係讲你都未必信!叫足十款菜式都只不过係RM36,环境又舒服,就算排队都要带妈咪嚟试下。

FISHERMAN'S COVE 既餐厅特色就如其名甘,整体设计概念係以竹与藤为主,好一个摩登渔村。

Blanched Live Peal Clams 珍珠蛤- 配上D蒜米辣椒酱,好鲜美。
Deep Fried Calamari 炸墨鱼圈- 我好喜爱既小吃!炸得几香脆但係Mayonnaise就少佐D,似摆靓多过攞黎食。
全场最抵食既炭烤羊肩 Charcoal Grilled Lamb Shoulder- 肉质好嫩,而且冇乜膻味。
Aglio Olio Spaghetti with Molip Clams 蒜米橄榄油鲜蛤意粉- 有些少淡,不过都OK
Fish Fingers 炸鱼条- 好似超市卖D甘,普通。
Charcoal Grilled Cumberland Chicken Sausage 炭烤鸡香肠- 非常有口感!好似D贵价德国肠甘弹牙,超值!
本来30/6/2010就截至优惠期,但係由于反应热烈,所以举办单位决定延期到年尾31/12/2010,真係可喜可贺!

FISHERMAN'S COVE
ADD: Feast Floor, Starhill Gallery, Bukit Bintang Kuala Lumpur.
TEL: 03.2782.3855

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger