20100609

CAFE CAFE KL 特制精致甜品庆祝浪漫生日

今日係我既生日!心情由寻晚靓到今日,事关寻晚有班老友系ITALIANIES帮我庆祝生日,仲意外惊喜送上我喜爱既FOOD FOUNDRY MILLE CREPE,加上HONEY又送我一扎粉红白合花,真係好感动!
而今日就轮到我地二人世界烛光晚餐的时候,佢带咗我黎呢间出名环境浪漫既餐厅CAFE CAFE KL间餐厅虽然唔大,但係好骨致~ 几盏复古吊灯同台灯既照耀之下,黑暗的餐厅多咗几分华丽同神秘,好似进入咗电影世界甘。而黑白格仔地板令我唸起金马伦既SMOKEHOUSE,同样带住1930年代D英式古典味道。每件摆设品就如古董甘珍贵特别,相信老板应该都係个古董收藏家。

地方唔大,其实一眼就可以望晒,但係我欣赏咗D摆设同餐具好耐。
可以係雨天食到又热又香既CARBONARA PENNE WITH BACON 白汁熏肉意粉,真係好温暖同幸福!

烤红酒羊腿伴薯泥- 酱汁黑到好似墨汁甘,有D甜。我地都係比较锺意食烤羊腿配薄荷酱或者係黑胡椒汁。
惊喜!惊喜!好惊喜!佢叫师傅为我准备既生日蛋糕:) 师傅係D朱古力粉上写字,好特别!热朱古力蛋糕外皮带脆,里面软熟,一咬落去D热朱古力汁就留晒出嚟,同埋香草雪糕一齐食,一热一冻既组合简直係人间极品!
红酒、朱古力挞、士多碑梨SORBET, 边饮边食真享受!
外面落紧雨,感觉更加浪漫,嘻嘻~
-
CAFE CAFE KL
ADD: 175 Jalan Maharajalela, 50150 Kuala Lumpur.
TEL: 03.2145.8141

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger