20101103

ALI CAFE 林峯最爱

要做一個“称职”的BLOGGER真係一D都唔容易,少D时间同精神都唔掂 >.< 。我每日除咗要返工之外,仲要做埋FREELANCE设计,打理网上小生意,再花D时间係FACEBOOK,然后夜晚同朋友饮茶食饭,一到周末陪完屋企人又要陪男朋友,間唔中仲要做下“姐妹”陪亲戚朋友出嫁... 所以,就咁忙下忙下,我已经一個月冇POST新嘢啦!连我自己都觉得难以置信 :P

今日要同大家分享嘅係由著名香港TVB艺人林峯代言的ALI CAFE,相信大家都对呢个本地品牌印象深刻(可能係因为林峯 ^^)。佢同OLD TOWN一样,都係卖咖啡粉卖到开咖啡馆,分别在于ALI CAFE的概念比较时尚及年轻化,咖啡馆的设计色彩夺目,所以得到唔少年轻人捧场。

叫得ALI CAFE, 唔係因为個老板叫ALI, 而係佢地D咖啡及奶茶加入咗一种非常著名的植物成份叫咗TONGKAT ALI,据讲能帮助男性增进体能,提升精子产量及改善性能力等功效,可谓亚洲版的伟哥。唔知女性食咗之后又会掂咧?

ALI CAFE 的招牌TONGKAT ALI奶茶 + 迷你梳打饼。味道同一般奶茶冇乜分别,好在甜度适中,值得一试。我所谓的“时尚”唔止係咖啡馆的装饰咁表面,而係包括好多小细节,就如呢個碟咁^^原来大马人都几有创意咖!九月份的美食排行榜:1. NASI LEMAK BUNGKUS 2. ALI FRIED RICE 3. BEEF THICK BEEHON SOUP 4. NASI LEMAK AH MOI (有D搞笑!) 5. CINTAN HEBI HIAM 名为“B n W” 亦即係黑与白的OREO雪糕蛋糕,口感及卖相都几好,而且都几大塊,建议二至三人享有。NICOLE係呢度的熟客,多得佢介绍我地嚟呢度饮茶。传统小玩意。 有冇兴趣踢返场波? 由于同发型师有约,所以我地只係匆匆忙忙饮咗两杯茶,都未有时间试下呢度D美食。等我林峯,我一定会再返嚟!:P 黑、白、红,好醒目! (左)荔枝冰沙(右上)各款ALI CAFE 产品 (右下)侍应生的制服都几型仔,白衬衫+ 黑绅士帽。 啊~苹果!免费上网!

ALI CAFE

ADD: Desa Sri Hartamas

TEL: 03 2300 3305

WEB: http://www.powerroot.com.my/

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger