20101128

DIM SUM . YUM CHA 點心饮茶之喜气洋洋

如果你问我-华人最具代表性的食物係乜野,我会答-點心!华人锺意去茶楼叹茶,食番一盅两件的文化已经有几百年历史,由当初最原始的馒头到今时今日千变万化的點心,可见华人对于點心的要求不断甘提升同进步。“有华人的地方,就有點心”呢句话绝对可以形容點心係现今社会的地位。

而最近旧古仔又冒出一间新嘅點心茶楼,名为 點心饮茶,外形红噹噹,好有农历新年气息,环境及卫生都冇得弹,唔知食物又合不合格?

去到點心楼,就梗係要叫虾饺烧卖 XD
虽然D虾肉都几新鲜,但係师傅嘅功夫似乎有待改进,事关一咬就散晒 :( 有失口感。 继续出场嘅有烧卖,味道同卖相都相当唔错,冇弹冇赞。
呢度的装横好有“农历新年”feel,摩登得嚟又不失传统,仲有华人喜欢的“年年有余”吉祥画。
我個人特别推荐的炒萝卜糕,新鲜炒起,香味十足。
再加上D炸银鱼仔,即刻令整碟萝卜糕生色不少。
与流沙包合照 ^^。
-自助冲茶角落-
客人可以随個人喜好选择唔同口味的茶叶及份量放落個瓷制茶壶,然后加上热水冲洗茶叶一次,再加多次热水,等大约3分钟,一壶靓茶就可以即刻享用啦!
依然觉得好似过紧农历新年~ :D
鲜虾香芒 (RM4.90 3pcs) 非常脆口!必食!
呢度的招牌包之一:狗不理包,其实同生肉包冇乜分别,我個人就接受唔到,因为D猪味好重!
招牌包之二:流沙包,點解D沙冇流出嚟嘅?
虽然咸蛋馅好够味,但係唔识流出嚟嘅流沙包,又點称得上係真正的流沙包咧?失败之作。
选择多。
潮州蒸饺,猪肉味好重,掩盖咗沙葛的清甜。
冇乜味的蒸排骨。
座落于旧古仔新区的點心饮茶,生意一般,有待被发掘。
(小图)趁妈咪过马路时,影地咗呢张靓相。
-
DIM SUM .YUM CHA 點心饮茶
ADD: Kuchai Avenue Block KA2 1-10, Lot2-10, No39, Jalan Kuchai Maju 13, Kuchai Entrepreneur Park off Jalan Kuchai Lama, 58200 K.L.
TEL: 03.7980 8966
BUSINESS HOURS: 8am-5pm (MON-SUN)

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger