20110510

OLD REX CUCUR UDANG CAFE 老麗士蝦饼 + 古晋式杂雪


“大热天时,最好就係食碗刨冰(杂雪)降温.... ” 宇宙好似收到我的讯息,所以派人将我带到嚟呢間茶室,享用美味又开胃的古晋刨冰, 啊~宇宙,你是多么的醒目!我爱你,我爱古晋!


一到步,公司的顾客Connie就话要带我哋去‘老麗士蝦饼’下午茶,我聴见即刻醒神返 :D,一路上不停幻想古晋版的蝦饼面貌及味道,其实好想开口問Connie到底係點嘅蝦饼,但係话晒都係第一次见面,所以我惟有静静地,偷偷地幻想我心目中以为的古晋蝦饼(希望唔好令我失望噜,我頭先已经係机上食咗個极差的炸鱼柳啦!)。 原来...这就是Connie所谓的蝦饼!我并冇失望ok :P,只係觉得“唔...同吉隆坡的lobak差唔多唶~” Connie帮大家點咗四種炸料包括招牌蝦饼,豆腐干,番薯及芋头。首先我梗係食呢度的招牌炸蝦饼啦,味道麻麻,可以话一啲香脆效果都冇,我还是比较喜欢吉隆坡的炸蝦饼,要落去时嗦嗦声,而且蝦味好重。接落嚟的豆腐,芋头及番薯都只属一般,冇乜特點可論,不过其实整体最令我满意就係佢嘅辣椒酱,辣中带甜,甜中带香,加咗花生碎果然唔同啲。:) 蝦饼未能令我兴奋,但呢個得!當地人都称佢为White lady(中文:白女士或白雪公主),好高雅的名堂。:P 卖相虽然同传统杂雪ABC差唔多,不过味道绝对令人出乎意料,酸甜之余仲有浓浓的奶香味,感觉好正!经过我一番深入“研究”之后先知道原来材料有龍眼,波羅,芒果汁及炼奶,难怪食落有種夏天的感觉啦! XD 特别注明:这是古晋特色甜品之一,其他地方係食唔到咖,所以有机会嚟呢度就切勿错过啦!


捞匀之后的White lady变成淡黄色,好sweet啊~^^


古晋另一著名甜品-Metahon,聽當地的朋友话係取名于80年代的某香烟牌子,不过90年代就已经停产。至于點解咁叫我就唔知,我只係知道有几好味,嘻嘻!:P Metahon的味道同White Lady完全唔一样,少咗奶香味,但就多咗柠檬的酸味,非常醒胃。材料方面有龍眼及波羅之外,仲有凉粉及人造车哩,口感丰富。



OLD REX CUCUR UDANG CAFE 老麗士蝦饼


ADD: 437-438, Rubber Road, 93400 Kuching,Sarawak.(SCR鸡饭店后面)


TEL: 019.829.0029

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger