20110517

LORONG TAMAN RIVERVIEW TIMUR 夕阳无限好之住家粿汁

當我未嚟古晋之前,身邊的朋友或同事都同我講呢度冇好嘢食,當时我聽落都真係几担心咖,事关我要係度四日三夜咁多,唔通要自备干粮咁惨?好彩~ 同古晋“相处”一日之后,我發觉我的担心实在多余,因为呢度到处都係美食,無論大街或小巷都係绝佳係觅食地點,甚至乎住宅区亦不例外!:) 講紧嘅就係位于 Lorong Taman Riverview Timur 1 路的排屋粿汁,請認明係“粿汁”唔係“果汁” XD 一般上當地人都以福建話Kuay Chap嚟称呼呢個美食。 到底呢度的Kuay Chap有几巴闭?




多得Peggy的好介绍,我們先可以品尝到如此隐秘兼富有住家风味的粿汁 (Kuay Chap)及乾捞面(Kolo Mee),好開心啊!:D
一到黄昏时間,呢度已经坐满晒人,可见呢間住家粿汁得到唔少古晋人捧场。

香味扑鼻的粿汁 (Kuay Chap) 材料:大片的河粉(面粉皮),猪雜,豆腐卜及鸡蛋。湯頭:用五香(肉桂,丁香,八角,花椒,陈皮)及卤猪雜熬制而成。味道聞起嚟清香诱人,饮时香浓顺口,整体感觉上类似我們西马的肉骨茶,但实质上佢并冇添加任何药材。粿汁的肉质软而不烂,肥瘦均匀,而且略带弹性,咬劲十足,再配搭一片片软滑可口的河粉,实在係口感上的一大享受。 除做粿汁之外,呢度仲有超正的砂劳越乾捞面(Kolo Mee),佢亦都係我呢次古晋行程中食过最好味的Kolo Mee。面条爽口不再讲,最难得就係佢嘅肉碎及肉汁同面係一体咖,講白D即是呢碗面好够味,而且唔会乾,我未曾食过一碗面係咁“爽口多汁”咖~老板,可唔可以俾多碗我?:D


天空一片紫粉红色,食粿汁忽然变得很浪漫... ^^



HOUSING ESTATE KUAY CHAP & KOLO MEE 住家粿汁 & 乾捞面

ADD: 1599, Lorong Taman Riverview Timur 1, Bintawa, Kuching. OPERATION HOURS: 6-10pm

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger