20110505

OTAK-OTAK PLACE 邊食乌达邊懷旧

我并非第一次帮衬蒲種的OTAK-OTAK PLACE,而係第二次,但今次之后我好肯定唔会有第三次...


2010 年的某一日,我同家人係呢度食晏,食物水准唔错,餐館生意亦相當好,我话有机会一定会再返嚟; 2011年5月某一日,我旧地重游,除咗装修同摆设一样之外,一切已经改变,唔单止食物水准差 (我同妈咪邊食邊摇头),侍应生D服务态度亦非常怠慢,好似唔休做咁! :S 最值得人欣赏的莫过于餐館的懷旧摆设品,令人又一次回憶相當年。

热水壶,木马车仔,火水燈,三层铁饭盒...睇见呢D物品,心里面有好深的感触,希望自己唔好咁快长大,因为唔想父母变老。:'(

黑板上有“爸爸的獨传秘方”,好得意!

泰国入口的玻璃樽装豆奶 (RM4),味道唔错。

热咖啡 (RM2.70),附送一塊梳打饼。由于咖啡唔够热,所以妈咪饮咗两啖就唔想再饮。:(

由咖啡杯制成的吊燈,创意之余又符合餐館的概念。

传统蕉叶烤乌达枝-鱼肉 (RM5.50-5 枝)
肉质薄兼唔爽口,只食到甜味,一D香味都冇,非常失望!亏佢话自己係乌达专门店,我觉得夜市卖的乌达仲好味,而且只卖RM0.50一枝。XD


请认住佢!XD 呢個係我有生以来食过最难食的肠粉!唔係我想刻意中伤,但係呢碟肠粉我同妈咪只食咗两啖就即刻停口,因为肠粉好似啱啱由雪柜攞出嚟咁,又蒸唔够耐,所以又硬又冻,难食到爆燈!鱼饼勉强可以摆落口,不过D酱汁就太甜:S,同Nyonya Colors 的肠粉比较之下真係输九条街。**向马来侍应反应之后,佢就话呢碟肠粉唔计钱,但其实问题唔在于钱,而係點解佢地连一句简单的sorry都唔识讲!?你煮咗碟咁硬咁冻的肠粉俾客人食,你一D悔意都冇,只係随便了事,唉~

我的乌达椰浆饭 (RM7.90),未食之前充满期待,感觉好似食住家饭般亲切。

點知.....ok,卖相的确几吸引, 不过椰浆饭底竟然係一层油!!!好恐怖!油捞饭定係椰浆捞饭?點解我的椰浆饭湿湿油油嘅??**我又再一次同另一位马来侍应投诉,但呢次佢冇话“免收费”,而係俾咗我一個无辜的表情,再嘴带微笑咁讲咗一声对唔住(好细声),我表面上虽然接受呢個道歉,不过我对呢间餐館的印象分早已大打折扣,亦好肯定唔会再返嚟呢度。后会冇期,拜拜!

-

OTAK-OTAK PLACE

ADD: C-G-43A, IOI Boulevard, Jalan Kenari 5, Bandar Puchong Jaya, 47170 Puchong Jaya.

TEL: 03.8070.6627

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger