20110502

KFC 葡挞,一咬就上瘾

KFC的炸鸡相信所有8至80岁的朋友都有食过,但係你又是否食过KFC的蛋挞?“乜KFC有蛋挞嘅咩?”呢個係好多朋友嘅第一個反应,同样都係我當初知道呢個消息时的反应。XD 其实KFC蛋挞係早几年前就已经出现在中国及泰国,而到旧年才登陆新加坡,然后几個月前先静悄悄嚟到大马!:) 对于喜欢蛋挞的我嚟讲真係一大喜讯,皆因KFC的蛋挞唔係一般的本地蛋挞,而係澳门葡挞!嘻嘻~可能你会话:“唓~京都面包屋(King's)都有卖葡挞啦!有乜咁特别噢?”有咖!!!如果你有食过正宗的澳门葡挞,咁你就会理解嗰種獨特的香味及口感係无挞能比,只有澳门才做得到。不过,如今想食葡挞就唔驶话坐飞机去澳门啦,因为KFC已经将香味四溢的澳门葡挞带入大马,我从此就唔驶再对葡挞心挂挂啦,要食,去KFC咪得囖! XD




一盒六粒葡挞卖 RM9.60 (加税后RM10.20)。包装简单俐落,只有葡挞图片同一個令人认同的口号"One bite, and you're hooked." (一咬,你上瘾)。
金黄色的酥皮葡挞,散发出诱人的香草味,就好似法国的creme brulee一样咁令人想靠近。酥皮里面填满滑而不腻的蛋黄忌廉馅料,再加上挞面上的焦糖,食落分外香口,难怪我一咬就上瘾。:D

我今日的下午茶:KFC葡挞+白咖啡

美味又经济 :) 食完之后,觉得口腔好似特别香,如果呢個时候.... (下文自猜 XD )


-
KFC 肯德基家乡鸡快餐廳

ADD: Kuchai Lama

* 葡挞只限于特定的KFC,通常都係比较大型及24小时的分行。

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger