20110716

FICELLE BOULANGERIE & PATISSERIE 在樹蔭下聽麵包說話 (早餐篇)

終于唔駛再爲咗食几塊麵包而专程揸車去到Imbi的Levain Boulangerie啦!

一来擔心塞車,二来又要擔心人多冇位泊車,而且分分鐘仲要擔心埋去迟一步啲麵包會俾人搶曬 XD,所以我情願唔去,因爲我实在唔锺意在人多的地方嘆茶,感覚好倉促。:P 不過,我以後都唔會再有呢方面的顧虑啦,事關Levain的妹妹Ficelle誕生咗,佢同家姐賣幾乎一樣的麵包及食物,但地點不在闹市中或大型商場裡面,而係在Taman Danau Desa住宅区的某一棟商業中心底層(Danau Buisiness Center),所以人潮亦相較少。另外最值得開心就係佢距离我屋企的車程只係短短的十分鐘,所以想幾時食就可以即刻去食,好方便啊!=) -


Ficelle的位置就在大樹蔭下,所以就算艷陽高照,呢度依然風凉水冷,顾客可以坐得舒服,食得開心。
Ficelle的装修及摆設有Levain的影子。 焦糖伯爵瑞士圈 Caramel Earl Grey Swiss Roll (RM4.20)
坦白講,我並非一個爱瑞士圈之人(每次媽咪系棠記買返嚟的绿茶或黑芝麻瑞士圈,我掂都唔掂咖),但我竟然食曬呢整塊瑞士圈!(拍手)由此可見,呢度的瑞士圈真係非常好味!焦糖同伯爵配搭出嚟的效果令我驚嘆,令我不得不佩服"發明"呢個口味的师傅。
伯爵檸檬茶 Earl Grey Lemon Tea (RM5.50)


法式方形朱古力麵包 Chocolate Brioche (RM2.00),裡面的朱古力酱又香又滑,而且唔會太甜,做下午茶點最適合不過。

我個人極力推薦的法式鱼卵包Mentaiko Ficelle (RM6.00),相當"豪華"的一款麵包 :) 亦都係今日令我覚得驚喜的作品,味道一流!平时喜歡食鱼卵壽司的朋友不妨試一試呢個鱼卵麵包,你會軆驗到味覚上的另一種新享受~

英式懷舊味很重...

法式方形焦糖包 Caramel Brioche (RM1.50)

切勿错過呢度的瑞士圈!因為师傅的手工非常好,而且创意的口味配搭绝對係“只此一家”,例如朱古力香蕉,焦糖伯爵及士多啤梨芝士瑞士圈,其他著名餅家(棠記/RT Pastry/Bread Story/ Lavender/ Sun Moulin)都冇咖! 紫色-浪漫同智慧的象徵。 精致西餅,食唔落都想望多两眼。 媽咪點咗杯奶咖啡 Cafe Latte (RM7.50),佢話好飮!=) 唔同颜色及口味的馬卡龍粒粒充满誘惑力,令我想一次過擁有晒全部。:P





火鷄火腿牛角包 Turkey Ham Croissant (RM3.20),脆軟合一,層次感豐富。另外表皮有啲芝士,醎中带香,好正囖~

見到呢部咁典型的單車仔,令我又再一次幻想身在北海道的富良野薰衣草田...

爱情小説裡面的情景應該都係咁上下。 XD 可以陪媽咪度過美味的一天味绝對係子女的福分。:) -



*我刻意将照片的颜色調浅以達到爱情小說般夢幻的效果,呵呵~ XD


Ficelle Boulangerie & Patisserie

ADD: 11-02, Jalan 3/109F, Danau Business Center, Taman Danau Desa, 59100 Kuala Lumpur. TEL: 03.7983.0211
BUSINESS HOURS: Sun-Thur 8am-9pm Fri-Sat 8am-10pm

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger