20110725

RESTORAN MUAR HOME-COOKED CUISINE 麻坡特色炸蛋

雖然我係大馬人,但我對麻坡Muar呢個地方完全唔了解(慚愧),我只係知道麻坡有两個著名特产,就係乌达Otak-otak黄明志。XD 不過帮親過呢間位于同善路(Tengkat Tong Shin)的麻坡鄉廚之後,我就對麻坡多咗一份了解,亦多一份锺情,因為麻坡唔單止有美味乌达,仲有炸弹!唔係,唔係!係香脆無比的“炸蛋”先啱!=P



白燈令整体環境显得残舊,再加上餐館里面没有播放任何音樂,飲食氣氛即刻大打折扣。 清炒芥蘭可能未能挑起大家的食欲,不過呢道牛油芥蘭Butter Kailan (RM12)絕對能够令大家‘唇唇欲動’^^。外貌如雜草般的油炸芥蘭味道带些少辣,令大家的味覺同視覺都一樣咁“開胃”。 呢個唔係普通煎蛋,而係麻坡炸蛋Crispy Fried Egg (RM7)!=D 炸到金黄色的鷄蛋,口感十分香脆,再加上少许黑酱油,味道更加之香噴噴,同一般淋上生抽的煎蛋真係完全唔一樣咖!*我個人相當喜歡呢道菜,但就略嫌佢“太油”,雖然我都明白到要多油才能炸得出咁嘅效果,不過...唉~好茅盾。=_='''


宫保濑尿蝦 Dried Chilli Mantis Prawn (RM16) 基本上大部分餐館或酒樓都能够将呢道餸煮得好,只要濑尿蝦炸得够酥脆同埋宫保汁入味,佢絕對能够成為飯檯上的送飯極品。=)
来自柔佛州的朋友对麻坡美食特别感親切,所以用手機影唔停。:D
臭豆海鲜組合 Petai Squid & Prawn (RM26),墨鱼同蝦仁都好新鲜,雖然我唔食臭豆,但就不能抗拒嗰香辣可口的叁巴(sambal),捞飯一流!XD
阿叁蒸鱼頭 Asam Steamed Fish Head (RM29) 阿叁湯味道唔够濃郁,而且鱼頭仲带點腥味:S 。我個人都係比較喜歡馬六甲的娘惹阿叁,食咗包難忘。:)
麻坡最强- 乌达 Otak-otak (RM12),大馬必食佳肴之一,香辣鲜軟的鱼肉,令人越食越過瘾!

蒸药材鷄 Steamed Herbal Chicken (RM18) 药材味唔够,感覺上似一般住家菜。

有咁多男士們係度,又點會食唔曬?XD



Restoran Home-cooked Cuisine 麻坡鄉廚

ADD: No.6G, Tengkat Tong Shin, Off Jalan Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur. TEL: 03.2144.2072

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger