20110808

GRAND SALON 金馬下午茶之貴婦唔易做

好耐都冇去下午茶了,記得幾年前的我幾乎每個月都同好友去tea,無論係五星级大酒店亦或温馨咖啡屋仔,都係我們嘆茶傾心的天地。但随著年龄的成長,大家好似變得越嚟越忙,拍拖的忙約會,即将结婚的忙籌備,已嫁人的就忙生仔,所以要係週末時悠悠閒閒咁嘆下午茶已經唔再係我們的玩意(除非嫁到個好人家唔駛做:P),否则要出去赚錢还燈油火臘數,又要返屋企餵奶,邊仲有閒情做“貴婦”啦!XD 不過,如果做人做到咁悲觀都唔係辦法,間唔中都要扮下貴婦平衡一下心理,否则人生仲邊有樂趣。=P

由大堂擺設, 燈飾, 檯凳,甚至乎果汁攪伴器都可見馬的踪影, 夸張得嚟有點澎湃。
由于金馬皇宫酒店(Palace of The Golden Horses) 的概念及擺設都係以馬為主,所以就連呢個下午茶三層盘都有個金馬頭,真係貴氣十足。 二人下午茶包括一壺英式紅茶。 呢度唔用砂糖,亦不用方糖,而係用稍微高極的水晶糖棒。糖棒會随著攪伴時慢慢溶化,一旦你品甞到理想的甜度時,就可以将糖棒抽起,非常方便兼“優雅”(攪拌的動作)。XD 金馬下午茶的上層包括富有大馬風味的咖哩卜 (Curry Puff),芝士烤薯仔 (Cheesy Baked Potato) 同埋与司康餅(Scone)一齊享用的忌廉及果酱。两者味道都相當唔错,而且最重要就係食物送上時係新鲜热辣嘎!Hot Hot! 呢點十分重要,我最怕就係食D擺咗好耐又或者返叮的食物,好彩金馬冇令我們失望。
中層的食物特别誘惑,亦比較肥腻,不過我锺意!XD 有炸拳撃鷄(Deep Fried Boxing Chicken) ,炸墨鱼圈(Deep Fried Calamari) 同炸面包 (Fried Toast)。每一樣都炸得咁乾身酥脆,唔會有多余的油“吡”出嚟,食咗都唔會覺得太内疚。(又自我催眠)

底層的賣相比較含蓄同平凡,有果仁朱古力蛋糕( Chocolate Cake with Nuts),司康餅(Scone)同埋吞拿三文治(Tune Sandwich)。整體表現并冇特别出衆,不過平平稳稳,稱得上令人滿意。
人仔細細的Shannon同我一樣都係胃食喵,有潜質!XD

Grand Salon
ADD: Palace of The Golden Horses, Jalan Kuda Emas, Mines Resort City, Seri Kembangan, Selangor.
TEL: 03.8943.2333

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger