20110907

THE GEOGRAPHER ADVENTURE 酒吧裡面真係有廣府炒

8月23日,我們三人放工後又約埋一齊去食晚餐...

(GT- Gary, MY-MengQ Yek,ET- 我)

GT: Toink,今晚想去邊度食啊?(你唔好問我點解我會被叫做Toink:P)
ET: 唔.....不如去蒲種喇!我們都未試過一齊去蒲種食過嘢。
GT: 蛇仔,你ok冇?
MY: ok! 家姐話事喇!
GT: 咁去蒲種食乜嘢啊?
ET: 可以考虑食炒薯粉,炒白粿...或者Kissaten。
GT: 啊~不如我們去嗰間新開嘅Geographer喇!
ET: 哈?馬六甲嗰間Geographer喔?有嘢食嘅咩?
GT: 有啊...
ET: 睇怕都係D煎炸小食。(唸到都冇胃口)
ET: 好喇,就去睇下有咩食喇,如果冇嘢食就轉場呀!(最好冇嘢食,因為我今日突然好想食廣府炒,最好就係轉場去食大炒喇!XD)

————————————————————

到達Geographer的時侯大約係晚上7點鐘,由於時間尚早,所以只有蝦毛幾隻。我翻開擺在酒吧大們前的餐牌,心唸都應該係炸薯仔、炸腸仔呢D小朋友食嘅西餐,邊可能有好嘢食嘎,更加唔好講有中式大炒。結果,我的預测完全错了! :S 我實在唔應該自以為是咁睇小呢間酒吧,我更加唔應該将佢歸類為Overtime之類的酒吧,因為Geographer的飲品同食物選擇都非常多,XD 有意大利式、越南式、日式、泰式、馬来式...食物種類多到好似一個聯合國餐廳咁 !而最令我大跌眼镜的地方就係佢竟然有廣...府...炒!啊~~~~~痴線嘎!一個咁摩登的酒吧點解會無喇喇有廣府炒嘎?!係呢度食廣府炒唔會好怪咩?飲啤酒配廣府炒逻辑咩?如果我叫廣府炒,隔離D人會唔会覺得我好老土?唉~我唔理啦!坐底先算.....


蒲種係一個乜都多的地區- 屋多、車多、人多、银行多、食肆多,話佢係另外一個小吉隆坡一D都唔夸張。就講IOI Boulevard呢棟建筑物,其實地方唔係話好大,但所有知名酒吧都堆曬係度- Overtime,Library,HomeBar,各自霸占大厦的一個角位,而第四個角位,亦都係最後一個風水地就在最近被来自馬六甲的地理學家(The Geographer Adventure)霸占埋。哈哈~4大門派從此就在呢片土地鬥生鬥死!:)
賣點(1):最新3D投影機- 無論睇波或睇動物都一樣咁清楚,視覺效果非常好,而其他酒吧仍用著蒙查查的傳統投影機。

其實我們都知道自己係謙虚的孩子,明白做人要低调的道理,但有時候會突然反叛或選擇性去反叛咁做出一D明知唔好而又好LC的行為,就好似以上呢張照片咁...GT叫大家将酒杯擺在ipad上面做杯墊,然後影張相syok sendiri (自己爽),哈哈~係咪好乞人憎?我都覺得我們好無聊兼show off,但其實又唔係乜大件事,唉~心理開始唔正常。

賣點(2):聯合國餐牌- 無論主菜、小食或啤酒都有好多選擇,最啱好似我呢種咁棘手的客人。

用樹枝装飾的DJ檯。

賣點(3):復古+大自然+創意的概念- 給人一種輕松不“海鲜”的感覺,而VIP區亦設有一張pool檯。

賣點(4):舒適寫意VIP區- 没有一般长型假皮梳化(好似唱K咁),没有見唔得光嘅環境(黑到只見到棚牙),呢度的家俬同擺設都充满艺术氣息,幾乎每一張檯凳都有唔同的設計,而且燈光充足。VIP區同普通區只用透明玻璃隔開,相信喜歡扮飲醉酒的朋友都會檢點D。XD 我的廣府炒 (RM11)!(唔該唔好偷偷望著我,我知道係呢度食咁嘅嘢好似好奇怪,但餐牌上真係有呢樣嘢啊,你去睇餐牌喇,唔好望過嚟米粉炸得好靓,餡汁味道亦OK,不過唔够热,好似冇乜火候。酒吧賣酒就好喇,唔好學人賣炒粉。 MengQ的蘑菇湯- 我唔明白點解要用碟嚟装湯?!好容易摊凍嘎!湯一旦唔热就變得難飲,尤其係呢蘑菇忌廉湯。



Gary今日好豪咁點咗全場最貴的鵝肝酱牛扒- 肉質一般,味道唔错,但同樣唔够热。

鹹蛋炸墨魚圈- 難食!炸得不乾透,所以D油吸曬入麵粉裡面。:S



The Geographers Adventure Restaurant & Bar 地理學家

ADD: A-G-38, Jalan Kenari 5, IOI Boulevard, 47170 Puchong, Selangor.

BUSINESS HOURS: 1pm- midnight

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger