20110905

SATE BALI 不容错過的巴厘沙爹

印尼巴厘島是一個所有喜歡陽光舆海滩的朋友都嚮往的渡假勝地,亦是新婚夫婦們理想的蜜月天堂。而對我而言,巴厘島係一個令我十分難忘的地方,肉麻故事我就唔講喇,不過有樣嘢我可以同大家分享的就係巴厘沙爹喇!我知道有些朋友可能會話大馬的加影沙爹够出名好味喇,點解我係都要話外國的月亮特别圓?!:P 其實我都以我國的沙爹為榮嘎,只不過論口感同香味就好似輸咗"少少"(我唔敢講多,免得得罪自己人)俾巴厘沙爹囖 ~ XD

想知道巴厘沙爹點解可以戰勝馬来沙爹?請往下看。

今日晚餐的地點並非我在網上預先搜集的“必食名單”裡面,而係當地人-司機的好介紹。為於Seminyak區的Sate Bali (沙爹巴厘)係一間小型傳統巴厘式餐館,得到司機推薦的主要原因當然就係呢度的食物有水準,其次就係價錢合理以及環境氣氛良好。名符其實的"燭光晚餐"。:P 由於餐館的四周圍都比較黑暗,容易招惹蚊仔的拜訪,所以老闆細心地為客人準備咗呢支"OFF"!只需係身上噴一噴,所有蚊仔即刻fly off ! :D

首先上桌的有印尼特产-恩餅(Emping),一種由Melinjo果實製成的炸餅,口感類似炸薯片,係當地最長見的小食之一。另外餐桌上亦可見到有三種自製酱料,唔係恩餅的配料,而係幫助增添燒烤食物的味道,令客人可以體驗不同酱料所带来的味覺享受。

米飯係印尼人的主食,所以一餐正統的巴厘餐又點少得香噴噴的米飯。Sate Bali 為客人提供三種米飯- 白飯,糙米飯及印尼黄飯,份量多少由客人自由决定,而且加飯不加錢,食幾多都係只收一個價,:D 我锺意!

除咗加飯不加錢之外,就連呢碟巴厘式炒蕹菜都係免費嘎!:D 蕹菜的味道香辣可口,越食越開胃,搞到大家對下一道餸更加期待。

嘩~嘩~嘩~不容错過的巴厘沙爹終於擺在我們的眼前喇!(流曬口水)

沙爹四拼(Mixed Sate RP. 78000=RM27)-有鷄肉沙爹、猪肉沙爹、牛肉沙爹以及海鲜沙爹。每一串肉厚多汁的沙爹擺在特别的碳燒石盘上,新鲜热辣,香味四溢,尤其係用香茅串成的海鲜沙爹,好味層度令我難以形容。*極力推薦*


好嘢連一接二 :),以上呢碟海鲜燒烤拼盘(Grilled Mixed Seafood RP.270000= RM94)亦是呢間餐館的招牌美食。如其洗幾百蚊馬幣去海邊食貴夹唔飽的風景餐,不如嚟呢度嘆豐富又美味的海鲜BBQ,有大魚、大蝦同大墨魚,分量足够四人享用,超抵食!=)

師傅在海鲜上面放咗大量辣椒粒、蒜米粒、酸柑粒、大葱粒等等又酸又辣的材料,令大家直叫過瘾!XD

師傅的燒烤功夫真係令小女子甘拜下風!我手上呢塊肥厚的魚肉,表面輕微燒焦,散发出迷人的碳烧香味,而裡面的肉質軟滑多汁,十分鲜味,係我有史以来食過最好味的燒魚,完全不需要靠任何辣椒酱或多余的調味料去装飾自己,原汁原味!


咬咗好耐都咬唔断嘅墨魚...駛唔駛嫩成咁? 今晚所有的食物都令大家相當满意,尤其是沙爹特别叫人難忘,希望明年可以再返嚟!


SATE BALI
ADD: Jl. Laksmana/ Oberoi No. 22A, Seminyak, Kuta, Bali.
TEL: (0361)736734

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger