20120105

KUSSHARO GENYA YGH 屈斜路原野ユースゲストハウス:這個冬天最溫暖的38小時-早餐篇

旅行的感覺實在太美好,起身唔駛拾床,唔駛著制服,唔駛化妝,唔駛塞車,唔駛飲MILO當早餐,唔駛對著24''電腦發爛渣...乜都唔駛做,唔駛煩,就連刷牙洗面都會覺得特別開心。 =)

繼昨晚豐富的日式住家晚餐後,Yamamoto夫婦再次落足心思為大家準備今日的早餐。到底日本人的早餐是如何的?就讓我在此同大家細心分享最和味、最真實的日式早餐吧!^^



早安屈斜路!^0^
溫暖的陽光由屋外照射進來,為旅舍增添一份朝氣。

好得意的瓢蟲啊! :P 我唸已經有十幾、二十年未係大馬見過此小生物啦!難道已經絕種?

早餐又點可以少咗報紙,可惜我唔識睇。 @_@

Dai 正在吸塵中...

旅舍提供的室內拖鞋充滿日式味道,我有一剎那的念頭想將它佔為己有。:P

熱水和冷水提供角落,住客可以自由飲用。

手工陶瓷出售。

初步介紹完旅舍內的各角落後,我馬上就要同大家分享我在日本的第一個早餐。到底日本人早上食啲乜?你可能已經略有所聞,冇錯,日本人的早餐就係飯(又係飯)! :P 基本上同馬來同胞早上食椰漿飯(Nasi Lemak) 一樣咁有飽感。

不過對於一向注重健康飲食的日本人嚟講,早餐當然唔係三芭辣椒(Sambal)同炸雞髀,而係清淡又有益的食材,就算食飽都唔會有zzz的感覺。

首先有日本餐的例牌前菜- 漬物 (Tsukemono) 之一白萝卜。

然後有非常開胃的梅子(Ume)。^^

包菜絲沙律,新鮮脆口。

日本大蔥醬油湯。

令我們眼前一亮的小菜!感覺就似食潮州粥一樣咁多菜式。
仲有煎魚(即刻流口水)!

清炒昆布- 類似我們的上湯芫菜,清甜美味。

日式燒蛋- 蛋香味吸引,口感十足。

泡菜口味的芽菜- 我們六人都喜愛的小菜,送飯極品。

這個冬天最溫暖的早,餐多謝Ojisan & Obasan 的心血。
可愛的小熊話:“雞尾酒一律500 yen 。” 旅舍內備飲品販賣機,啤酒、咖啡、綠茶、礦泉水統統齊全。


住客可以睇電視、聽音樂或玩飛鏢。

滿足感爆燈!:P
我的日式“潮州飯”。

OK, 又係時間去廁所排毒喇! =)

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger