20120117

RESTAURANT EXTRA SUPER TANKER 發啊! 發啊! 發啊!

眨下眼又一年,我很想老土講句:“時間過得真係快。”原來人年紀越大,的確會有種“時間不留人”的感覺,就好似陳奕迅那首《陀飛輪》一樣咁悲慘。時間是殘酷的,我唯有飲多啲膠原蛋白自保,以免有一天照鏡時嚇親自己。 :P

同以往一樣,每年收工過年前老闆都會請大家去撈生,而今年的撈生地點就係老闆一向都鍾情的文華軒大飯店,大家今晚有食神啦! ^^



雖然已經嚟過好幾次,但對於呢度的餸菜可謂百食不厭,每次食完之後都有一種說不出的滿足感。

文華軒的鮮果三文魚生, 色澤鮮豔,睇見都流口水!
侍應邊倒入材料,口中邊說新年祝賀語,令到在座兩位男士幾咁開心。:)
大家邊撈邊叫“Huat Ah!" ,即時炒熱整個氣氛。* "Huat Ah!" 係“發啊!”的福建讀音。老闆對待員工們一向都很豪氣(飲食方面),收工酒當然亦不負眾望,一出場就有波士頓龍蝦!!=)大家即時嘩聲連連,相機閃光燈更加係閃個不停,彷彿紅地毯第一個出場的藝人一樣咁巴閉。龍蝦本身已經非常鮮甜,再配合埋師傅的精湛廚藝,馬上變成餐桌上的一道頂級佳餚,成功俘虜人心。 正當龍蝦還在被消化中,侍應又端上一道令大家眼前一亮的美食,嘩~~係鮑魚啊!係髮菜、花菇、小白菜、沙井蠔炆10頭鮑啊! ! !大家你一口,我一口,唔駛五分鐘就清盤,連一條髮菜都唔放過,美味層度由此可見。 :P “食得咁滋味,放完假後你們就知道味道,哈哈哈~”老闆呢一招“先甜後苦”我又點會唔知,我竟然睇穿他的心態,好恐怖啊! :S

好餸接一連三,繼龍蝦同鮑魚後,又輪到價值RM250 的清蒸龍虎斑出場啦!龍虎斑配搭鮮帶子及木耳,味道鮮甜無比,再加上烹調時間掌握得宜,所以無論係龍虎斑或帶子的肉質都非常嫩滑,感覺就好似啱啱係大海撈上嚟一樣。 o_o

大魚大肉平日都可以食,但臘味就只有每逢農曆新年才能品嚐得到,所以臘味飯係我一直都很期待的年菜之一。今日品嚐的瓦煲臘味飯同以往新年享用的臘味飯有些少唔同,分別在於呢度的做法係臘味同飯分開放,而唔係兩者煮成一煲。客人必須將臘味倒入已煮好的瓦煲飯裡,然後攪拌均勻就可以享用啦!此做法不但能夠令人真正品嚐到臘味的鹹香味,同時又不影響米飯原有的芳香,難怪飯焦也咁好味。


Gary 親手為大家“撈飯”,大家只要翹埋雙手等食就得啦,哈哈!





Restaurant Extra Super Tanker 文華軒大飯店

ADD: 48, Jalan SS 20/10Damansara Kim, 47400 Petaling Jaya.

TEL: 0377267768


2 comments

  1. 就是这间餐馆,点菜的阿姨十分狗眼看人底!
    那天我们五个人第一次去吃,穿着普通又不会点菜
    问阿姨有MENU吗?她讲没有,叫她介绍我们又听不到(隔壁台在办收工宴席很吵)我们就在讨论,她的脸就臭到象屎!
    结账后我们步出门口她还用斜眼看人!然后向我们的最后一个朋友笑笑说再见(穿了RM350的POLO T)
    其实这餐是我(穿了RM9体桖)还的!

    ReplyDelete
  2. 哗~真有其事?!阿姨该不会看什么POLO不POLO吧!既然她脸那么臭,就应该要求别的服务员点菜,顾客是来享受美食的,不是来看脸色的。>.<

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger