20100717

GEOGRAPHER 啤一啤

马六甲人夜晚除咗喜欢食沙爹自律 SATAY CELUP 之外,亦都好锺意同三五好友出嚟啤一啤,佢地唔系去好似我地系吉隆坡蒲开D高档酒吧或装修华丽的俱乐部,而系去充满怀旧特色的小型咖啡馆饮番两杯。冇DRESS CODE,冇COVER CHARGE, 亦唔使打扮到成只雀甘, 就系舒舒服服甘坐住边饮边听LIVE BAND,即興时仲可以起身摇番两下...呢个就系我锺意马六甲的原因之一!系历史悠久建筑物的包围下饮酒倾偈,唔单至可以品尝到酒味,亦可以感受到古城的魅力。

佢揀咗有超过140年历史的HEINEKEN啤酒...

一到夜晚就爆晒棚,再加上LIVE BAND的演奏之下,气氛变得好HIGH~
对面的RINGO CLASSIC CAFE都係坐满人,除咗有本地人,仲有好多鬼佬鬼婆,可见外国人
都几锺意马六甲呢个世界文化遗产地。
GEOGRAPHER 就位于JALAN HANG LEKIR 与 JALAN HANG JEBAT 转角,每晚都生意兴隆,係个黄金风水地!另外,楼上有个素食餐馆 VEGGIE PLANET,食物及环境都唔错。
- V

GEOGRAPHER CAFE 地理学家
ADD: 83, Jalan Hang Jebat, 75200 Malacca.
TEL: 06.281.6813




No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger