20100724

CHICKEN RICE BALL 排长龙等食和记鸡粒饭

“未食过鸡粒饭,又点算有嚟过马六甲。”鸡饭四处都可以食到,但係鸡粒饭就真係马六甲先只有得食,所以嚟到呢个世界文化遗产地,就梗係要试一试鸡粒饭!JONKER STREET鸡场街大大话话都有六七间鸡粒饭餐馆,而当中比较出名係历史悠久旣中华和记古城。口味如何就见人见之,但係间间都人潮涌涌,尤其是周末, D人排队排到隔籬铺,好似马六甲冇其他嘢食甘,非常夸张。
位于鸡场街的和记,每逢周末都係排晒长龙,可见鸡粒饭的魅力係几甘大。
连阿婆都坐住等,誓必要食到和记鸡粒饭,劲!

係马六甲冇人唔识得和记呢个老字号,连阿贤都有係电视介绍过咖! 四人分量- 十五粒饭团,白斩鸡,一碟炒包菜及一碟散饭,总值RM28。鸡粒饭好香又唔会太油,一粒粒兵乓SIZE旣饭团就好似圆形寿司甘得意。可惜个鸡就唔够滑,大部分都係D鸡胸肉,连皮都无。 就如挂係壁上的木雕牌甘,呢度真係日日高朋满座。除佐有好多本地人,亦都有唔少新加坡客慕名而来。-

HOE KEE CHICKEN RICE BALL 和记鸡粒饭
ADD: No.4-8, Jalan Hang Jebat, 75200 Melaka.
TEL: 06.2834751

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger