20100724

MAKKO麦哥- 源自于1960年代的正宗娘惹风味

峇峇娘惹(或稱土生華人/僑生)是係指十五世紀初期定居在馬六甲、印尼及新加坡一帶的中國明朝後裔。呢D唐宋明後裔的文化在一定程度上受到當地馬來人或其他非華人族群的影響。男性稱為峇峇,女性稱為娘惹。六十年代以前峇峇娘惹在馬來西亞係土著身份(Bumiputra),但由於"某些"政黨政治因素而被馬來西亞政府歸類為華人(也就是馬來西亞華人),從此失去了土著身份。峇峇娘惹今日在馬來西亞憲法上的身份同十九世紀後期來的「新客」無分別。

今晚我地就嚟到最多娘惹馆厅云集的TAMAN MELAKA RAYA揾食,几乎每一间餐馆都满座,最后就揀咗外型五颜六色的MAKKO 麦哥娘惹餐馆,好彩只係等咗十分钟...

餐馆门口充满抢眼的娘惹色彩,有怀旧的感觉。
麦哥创办人係一名娘惹,佢将传统娘惹菜的秘诀一代传一代。
前菜:炸鸡肉五香 NGOH HIANG(RM11)- 皮薄馅多,沾上D甜辣椒酱的确好开胃!
透明橱窗摆住娘惹刺绣鞋,迷你你三轮车及木制三层食物收藏盒,为餐馆增添多一点感觉,多一份回忆。
娘惹菜其实同马来菜好接近,多数都係以辣为主,就如呢个亚三鱼 ASAM FISH (RM15),就係一道非常著名的娘惹菜。厨师秘制酸辣酱除咗刺激味蕾,仲令人忍唔住食多碗饭!
我特别锺意娘惹椰浆杂菜 SAYUR LODEH,好有家乡味~因为婆婆以前都喜欢
煮呢道菜俾我地食...婆婆,我好挂住你~ 马六甲特产椰糖 (GULA MELAKA) 味道香郁闻名各地,所以嚟到马六甲就一要试佢地的椰糖沙谷冰 GULA MELAKA SAGO。麦哥超好味椰糖沙谷冰只卖RM3一碗。
饭前小食唔係花生,而係木薯片 :) 都几脆口咖! 麦哥娘惹菜亦征服咗唔少新加坡食客的胃口。



RESTORAN NYONYA MAKKO 麦哥娘惹餐馆
ADD: 123, Taman Melaka Raya, Off Jalan Parameswara (Bandar Hilir), 75000 Melaka.
TEL: 06.2840737
OPERATION HOURS: 11.30am-2.45pm & 6pm-9.30pm, closed on Tuesdays



No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger