20100718

SWEET POTATO NOODLE 蒲种檏苑飘福建薯粉香

如果你曾经有係吉隆坡食过福建炒薯粉,甘你好有可能去过檏苑!因为无几多个地方可以食到呢个传统福建美食。老字号檏苑其实早在28年前就係旧吧生路营业,係一间位于崇文小学旁边巷的简陋小木屋,地点隐秘,鲜为人知。但係就凭住炒薯粉及炒白粿呢两个福建美食,炒下炒下炒出个名堂,顾客亦都越来越多。
经过多年打滚,檏苑终于係今年六月开第一间正正式式的餐馆,仲係开在人流旺、美食多的蒲种,相信生意好快就更上一层楼。其实我真係好羡慕蒲种D朋友,可以住係一个美食天堂,日日有靓嘢食~:D


口感软滑的招牌福建炒薯粉,独特香味令人难忘。

包住大量麦片炸成的麦香鸡,粒粒香脆,口感一流。

想食传统福建美食,就嚟檏苑小食馆啦!
-

RESTORAN PU YUAN 檏苑小食馆
ADD: NO.6, Jalan Kenari 18A, Bandar Puchong Jaya, 47100 Puchong.
(same row as Kung Fu Pan Mee)

OLD KLANG ROAD:
112, Batu 4 1/2,Jalan Klang Lama,58000 Kuala Lumpur,Malaysia.
TEL : 03.7982.4410

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger