20100713

THE MAKING OF VIETNAMESE COFFEE 越南咖啡炮制法

要饮靓咖啡唔一定要使十几蚊(马币)去D名牌咖啡专门店,例如话 STARBUCKSCOFFEE BEAN 或者 ILLY COFFEE,因为系越南周街都系平靓正的咖啡,而且包你饮上瘾!

如果你唔想行甘多冤枉路,可以直接嚟呢间 HUE CAFE,佢係一间咖啡豆专门店,售卖多达二十种正宗越南咖啡豆,而GOLD WEASAL 就係店内最顶级的咖啡豆。咪睇间铺细细地只得两张檯仔,其实老板系背后赚紧大钱,事关佢D咖啡豆都有运出国咖,所以主要生意来源唔係门市。店铺前的几张凳仔纯碎係要方便顾客购买咖啡豆时可以坐底试饮。
好多人话咖啡会饮上瘾,呢一刻我绝对同意,尤其是係呢杯GOLD WEASAL。
好友善的老板,话俾我地知佢个仔係马来西亚求学...

各种唔同类型的咖啡豆,价钱以重量及咖啡豆级数计算。客人可以要求咖啡豆磨成粉状。
如果你唔係几锺意苦味太重的咖啡,可以选择DALAT,味道容易入口。
老板娘将我揀咗的GOLD WEASAL 放入机械磨成粉。
(上)将咖啡粉及水倒入铁煲仔里面慢慢煮...
(下)煮好咗的咖啡倒入杯中之后,再用打蛋器打至幼滑,然后加牛奶就饮得啦!
(右)唔係乜外国入口的咖啡机,但係一样可以做出甘香甘幼滑的咖啡,呢个就係传统智慧。
我手上捧著佢地最高级的咖啡豆 GOLD WEASAL!
-
HUE CAFE
ADD: 26 Hang Giay Street, Hanoi, Vietnam.

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger