20110816

HACHIGO 排長龍日式便當

食前感:“嘩~排曬長龍,應該好好味喇!”:D
食後感:“哎呀!上車咗!唉~” :(
-
好耐都冇嚟KLCC(雙峰塔)喇!平時都唔會刻意嚟呢度行街,皆因本地人又多,遊客又多,睇見都頭暈,更加唔好話要揾位泊車或排隊俾錢之類嘅麻煩事,我真係冇咁嘅耐性(可能年紀大咗的關系)。而近来再次拜訪KLCC係因為公司有場騷係隔離的會展中心進行,所以連續好幾日我都會係呢度“揾食”(意思係一日三餐)。大家做工的時侯通常都會選擇比較經濟的地方食嘢,所以當然係去KLCC二樓的美食中心。美食中心的面貌同我上次嚟的時侯差唔多,一樣咁多人同吵鬧,但就换咗幾檔新嘢。我在美食中心繞場一周之後,最終揀咗不停有人排隊的Hachigo日式便當,呢種就係人被人影響之下作出不理智的决定。XD 我好肯定咁話“見到人多就以為好食”的心理其實係不正確的,因為我都係過来人(後悔)。




做得似模似樣的假便當真係可以引誘到人,我就係其中之一個。 :P
哪!有圖為證,真係排曬長龍嘎!好自然地,我又走去排埋一份( 好傻,好天真)。

的蛋包牛肉便當Hamburger Steak Bento (RM13),賣相唔错。

不過有句話叫做“好睇唔好食”, 但後悔已經太迟,唔食又浪費。蛋皮硬到好似樹皮咁,好明显擺咗好耐,吹風吹到乾曬。裡面的牛肉陷亦唔見得好,同一塊摊凍咗的漢堡包冇乜分别,肉汁早已人間蒸發。外面淋上一層類似千島沙律酱的酱汁,甞試创新,可惜失敗。唉~彈到咁,仲邊食得落...


由于肚餓,所以勉强食咗半塊。:S

同事叫咗個炸鷄塊便當 Chicken Karaage Bento Set, 同樣唔掂。炸鷄炸到又乾又硬,要出力咁咬先得。配菜仲好食過主菜,我们唯有配菜捞飯。XD

RM13 買一個难食的便當,另外贈送一個教訓。

我要時時刻刻提醒自己,唔好再因為多人排隊就以為好食喇!可能佢地都係同我一樣,一個“以為”一個,所以就变成長龍。





Hachigo

ADD: Stall 11, Signatures Food Court, Level 2, Suria KLCC.

TEL: 03.2164.3288

BUSINESS HOURS: 10am-10pm

3 comments

  1. 这挡我领教过了和你一样排長龙我也一样排埋一份555不好吃。

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger