20100727

IKKYU 低调日本料理馆 ♥ 把酒畅谈

我一向都锺情于小型日本餐馆,因为感觉比较亲切舒服,唔会好似一般旋转寿司或装修华丽的日本餐厅甘商业化及拘谨。举个例就好似TOSAYATENKA DAIICHI RAMEN甘, 虽然地方细细地,但係食物有水准而且价钱合理。
话甘啱,最近朋友就介绍我嚟呢间位于TAMAN DESA 的 IKKYU 一休,对我嚟讲就如发觉新大陆甘,哈哈哈!佢係一间由日本厨师 YASUNORI MARUYAMA 开的日本餐馆,地方唔大但都几骨致,而且食物新鲜又正宗, 所以吸引咗唔少日本食客。虽然IKKYU隐藏係一棟旧办公楼FABER TOWER里面,但係生意唔错,晚上仲有好多日本佬係度饮SAKE睇漫画。
嚟到IKKYU就好似嚟到一间日本朋友的屋企甘舒服自在,饮番两杯烧酒当然係唔少得。我极力推荐〈男山生元〉 OTOKOYAMA KIMOTO,柔滑顺喉。一支 (1800ml) RM210,一小樽 (TOKKURI) RM19
上)前菜一:酸腌青瓜萝卜大葱, 前菜二:炆腐竹干 (下)MIX RECKON CHIPS SALAD 炸莲藕片花生沙律配蟹柳,呢个配搭特别得嚟非常好味又有口感,对喜欢食沙律的朋友绝对係个惊喜! 几乎去每一间日本餐厅我都会点呢道菜- 日式煎饺子,除非个馅係猪肉(因为我唔可以接受D猪味太重)。呢度的饺皮几香脆,鸡肉馅多汁又鲜甜,好适合大人及小朋友食。
单人寿司盘有五款寿司-玉子(蛋)、三文鱼、墨鱼、鲜虾以及吞拿鱼。用料丰富加上色泽光鲜,单靠卖相就已经挑起我的食欲。饭团唔大,岩岩可以成块摆落口,又唔会甘快饱肚。
亲切的日本师傅YASUNORI同一休和尚一样都係光头 :D
超正铁板烧海鲜!两只老虎虾、三文鱼、墨鱼及杂菜都係只需RM28,都算抵食。自制酱汁将海鲜的鲜味升华,特别係肉质鲜甜的老虎虾,令人食过回味无穷。 鱼香肠你食过未?RM16一条,日本嘢果然唔平~但係甘又点?日本嘢就係能够俾到人信心,食得安心,阿妈放心,贵少少都唔会激心。
饭后嚟个绿茶雪糕,将今日的晚餐画上美丽的句号。
一休日本餐馆位于一棟旧办公楼FABER TOWER入口, 亦都係唯一一间营业到晚上的餐馆。唔讲都真係唔知呢度有间甘唔错的日本餐馆。
-
IKKYU JAPANESE RESTAURANT 一休日本餐馆
ADD: G9, Ground Floor, Faber Towers, Jalan Desa Bahagia, Taman Desa, 58100 Kuala Lumpur

TEL: 03.7980.1706

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger