20100711

AJISEN RAMEN 国际连锁拉面专门店

记得第一次食AJISEN RAMEN味千拉面係在新加坡TAMPINES一间购物商场里面,个时就爱上咗呢间餐厅既拉面。估唔到返嚟几年后,竟然係SUNWAY PYRAMID见到呢个拉面店,好开心之余又令我年唸起住係新加坡个段日子,开始怀念过去...

今日打算去位于KOTA DAMANSARA既新蒲点SUNWAY GIZA揾食,意外发现到原来呢度都有佢地个分行,我唸都无唸就同KURT係度解决我地既午餐,因为我地都好耐无食呢个拉面啦~


CHICKEN CHASHU RAMEN SET 鸡叉烧拉面套餐- 有一串墨鱼丸,炸日本水饺 GYOZA同埋两片西瓜。RM12.80 都几抵食!碗面好入味,但係水饺同墨鱼丸就麻麻地啦,尤其係个水饺,炸到好似本地水饺甘,皮有D硬! SPICY BEEF RAMEN 辣牛肉拉面- 未叫之前以为会係D靓牛肉片,点知嚟到係牛肉丁,至于好唔好味...我觉得味道有些少似罐头五香肉丁,而肉质当然唔係牛肉片甘滑甘嫩。好彩碗面同汤都唔错!可以考虑叫剩面,哈哈!
随套餐附送既冻绿茶
可以选择本地拉面或入口拉面, 价钱相差两蚊。
-
AJISEN RAMEN 味千拉面
ADD: Ground Floor, Sunway Giza, Kota Damansara


No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger