20100712

TRA CHANH VIETNAMESE COFFEE 担张凳仔,叹番一杯越南咖啡

越南冇乜出名,最出名就系牛肉粉(Phở)及越南咖啡,所以嚟到河内梗系要叹番两杯正宗越南咖啡,如果唔系点对得住自己啊 :D
今日,我地四人同行边睇边影,不知不觉发掘到呢间位于河内某一条巷仔的咖啡店- TRA CHANH CAFE ,而环境又比一般同类型的咖啡店嚟得干净,所以我地即刻就停低试一试,睇下越南咖啡与国际名牌星巴克STARBUCKS大马怡保白咖啡有乜唔同?!

越南真系一个好得意的地方,睇下佢地D檯仔同凳仔就知,嘻嘻!唔知仲以为系俾小朋友坐添~其实系河内周街都系呢种类型的咖啡店,而当地人都锺意系度消遣打牙胶。

冻咖啡- 味道香浓,然后...啊~好难用字眼去形容有几好饮!!!总之就系非常正!绝对唔会输俾任何一个咖啡品牌!!
大热天时嚟番杯冻酸柑汁,感觉另舍清凉舒服。好饮!
(左上下)你一杯,我一杯,齐齐饮得过瘾!(右)可以叫老板加D七彩车哩粒落杯果汁到咖!
好可爱的两公婆 McCain & FunFun



-
TRA CHANH CAFE
ADD: 2B Ta Hien Street, Hanoi, Vietnam

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger