20100817

LAVAZZA CAFE 五星级的味觉享受

为之五星级餐厅?地点高级? 装修夸张? 食物贵夹唔饱?用外国厨师?又或者......其实总结论都只系一个字,就系“贵”!
而我心目中的五星级餐厅唔系酒店里面的法国餐厅或者装修富丽堂皇的酒楼,而系一间非常低调的CAFE,一间唔使我打扮到贵妇甘都可以舒舒服服坐系呢度享受五星级美食的CAFE,名为LAVAZZA CAFE
LAVAZZA CAFE 背后制作班底系来自于国际五星级酒店餐厅的厨师,经验丰富而且对“色香味俱全”呢个原则非常执着,务求令每一个客人达到视觉、嗅觉及味觉的享受。虽然食物质素系五星级,但系价钱非常合理兼免收5%政府税,真系仲好过去KOPITIAM,哈哈!
(上)抢眼的粉红色俾人感觉好摩登。(左下)地方宽敞,泊车唔成问题。(右下)天花板的翠蓝色及透明玻璃吊灯令我你唸起蒂凡尼( Tiffany & Co.) 的钻石戒指,高贵得来又好低调。
如果你以为呢D五颜六色的饮品係用人造色素及调味料制成嘅话,甘你就大错特错啦~
其实呢三杯饮品都係新鲜果汁,但係经过师傅巧手“整容”一番之后,就变成一杯杯迷人的艺术品,果然有五星级水准!(左至右)TRAFFIC LIGHT 红绿灯,GRAPE SMOOTHIES 葡萄冰沙,BERRY PUNCH 啤哩宾治
LAVAZZA 著名招牌菜- BRAISED LAMB FORE SHANK WITH MASHED POTATOES 炆羊腿伴薯泥 (RM22.90), 睇落好似好普通,但其实制作过程相当费时,师傅话羊腿係要经过三个小时慢火炆咖!难怪羊肉甘入味啦~
FISH & CHIPS 炸鱼柳&薯条 (RM12.90) 配秘制咖哩芝士沙律酱,香脆可口! 大人同小朋友都锺意~
MUSHROOM & HAM CREAM SAUCE 蘑菇火腿忌廉意粉 (RM12.90) ,非常香滑而且一D都唔滞。
我最爱的芝士粉啊!!!好食都飞起~
呢度有7种唔同口味的意粉,顾客亦可以叫师傅特制其他餐牌上冇的口味,果然够“五星”!
LUNCH TIME 唔使愁,食靓嘢仲有免费饮品!
连调搅饮品都一样甘讲究,用亲都系入口货,就讲左边第二樽的GALLIANO,佢系意大利名牌甜草本酒,亦都系多款著名鸡尾酒的主要成分,例如GOLDEN CADILLAC及SAILOR VENUS。

要做到五星级的水准,当然唔少的精致甜品,就算唔食得都一定要睇得。
而LAVAZZA的蛋糕论卖相及味道都相当唔错,感觉好"FINE",而且只卖RM4.90一塊,仲平过SECRET RECIPE。
注:晚上十点过后仲有50%折扣,亦即是RM2.45一塊!!!本都蚀埋~

甘多款蛋糕之中,我最锺意呢个PASSION FRUIT 百香果口味的蛋糕, 酸酸甜甜好开胃啊~ :D 师傅,点整咖?
外形同上面嗰款甘上下,好似孖生姐妹。佢有一个好浪漫的法国名堂 "AMOUR", 意思系“爱”,哗~~一咬落去真系即刻爱上佢
当绿茶遇上提拉米苏...原来系会变成甘~ 呢个混合儿嗰样系生得唔错,可惜味道太甜。如果可以减少D糖,然后再加番多D绿茶甘就完美啦!
用巴基斯丹入口芒果制成的芒果焦糖布丁 MANGO CREME BRULEE,必食!
好似水晶甘嘅金黄色焦糖。
LAVAZZA 的拿手好戏就系制作呢D靓到好似摆设品的蛋糕,立体又逼真,可见蛋糕设计师手工一流,我俾五粒星!
蛋糕就好似艺术品甘摆系玻璃柜里面,任人欣赏。
餐厅二楼作为私人宴会用途,最啱搞生日派对或公司周年晚宴,地方可以容纳60人。
-

LAVAZZA CAFE
ADD: No.1 , Jalan Perdana 2, Segar Perdana Avenue, Taman Segar Perdana, Batu 9 Cheras, Kuala Lumpur.
TEL: 03.9057.2345
OPERATION HOURS: 12pm-1am daily

4 comments

  1. 超赞!!!昨晚才去试了.....吃了反寻味!!!真想现在在去吃过...嘻嘻!!样样东西都很很很好吃喔!!!!...lickin'good ya...

    ReplyDelete
  2. wow,thx for u intro !!!! i everweek also at there near play badminton de.. haha .. find one day i go there try jor ..

    ReplyDelete
  3. Hi Jack,

    :) they have branch in VIva Mall too.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger