20100828

SANUKI UDON 超爽滑半生熟蛋乌冬面

我今日想用四個字嚟介绍呢间日本餐馆:
自制乌冬、爽滑弹牙、日式串烧、新鲜美味、日本老板、服务亲切、物超所值、地点偏僻、简约低调、气氛温馨.....而呢间餐馆就係SANUKI UDON。我地六人点咗6碗乌冬面、4支串烧及6杯绿茶都只係RM54兼免政府税及服务费,哈哈哈!吉隆坡又多一個平靓正嘅好地方啦!
SANUKI UDON 位于 TAMAN BUKIT DESA 住宅区。
地方虽细,但係好有FEEL,我就係特别锺意呢仲低调得来又有水准的日本餐馆。
睇到点单上的价钱,真係有D 难以置信!甘经济实惠嘅乌冬面边度揾?答案就係呢度。哈哈! SANUKI的镇店之面-HOUSE SPECIAL WITH EGG 招牌半生熟乌冬面 (RM5),有热面及冷面两种烹调方式任食客选择。我就揀咗热乌冬面,面质劲滑,口感一流!只需淋上少许生抽,加D辣椒粉,然后再同生熟蛋捞埋一齐,就变成一碗完美的乌冬面。呢個就係我所谓嘅SIMPLE & NICE!
近来天时热,最啱食啖冷乌冬面,以上呢款就係招牌半生熟蛋冷乌冬面( RM5),一样甘滑甘爽口。
CURRY UDON 咖哩冬面 (RM7), 未食就先闻到阵阵香味~味道带甜嘅日式咖哩最适合想食咖哩但係又驚辣的朋友!
KITSUNE UDON 日式腐皮乌冬面 (RM6),乌冬面滑不再讲,估唔到连碗汤都甘好饮,清淡得嚟非常正!
下次嚟我一定要试呢個日式乌冬火锅,RM15一位。
日本人的开放式厨房可以俾到客人多一份亲切感同信心。
呢度有多款日式串烧YAKITORI,客人可以选择酱汁烧或盐烧,每串只卖RM2-RM3!仲抵食过夜市卖D咖哩鱼丸~
我地点咗三串鸡腿肉、一串鸡皮及一串日本SHITAKE菇,总值RM13,平到笑!
*注:鸡肉新鲜多汁,必食!
-

SANUKI UDON
ADD: No.9, Jalan Bukit Desa 5, Taman Bukit Desa, 58100 Kuala Lumpur.
TEL:012.241.8131 (Mr. Seiji Fukimoto)
OPERATION HOURS: 11:30am-3pm/ 6-9:30pm *Closed on Mondays

3 comments

  1. Wow.. first non-English food bloggers I came across. Are there more of you?? ;)

    ReplyDelete
  2. Your should check out Marufuku (http://bit.ly/marufuku)@ Jaya One as well.

    ReplyDelete
  3. Hi Marufuku,

    Thanks for your comment here :) will check it out!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger