20110814

NADEJE PATISSERIE 古城最香千層奶油蛋糕

一般馬六甲旅遊或美食指南裡面通常都會介紹鷄粒飯,沙爹朱律(Satay Celup),娘惹餐(Nyonya Cuisine)以及煎禄(Cendol)為古城必食,但其實除咗以上呢D傳統美食之外,我個人認為佢都有資格成為马六甲十大美食之一,講紧嘅佢係Nadeje的千層奶油蛋糕 (Mille Crepe)!:) 你是否開始有疑問,覺得我點解會認為一塊外国蛋糕應該歸類為馬六甲十大美食之一?就算要上榜都應該係娘惹粿(Nyonya Kuih),而唔係奶油蛋糕。冇错!千層奶油蛋糕並非馬六甲的土產,而係法國人的傑作,但係要食到高質素的千層奶油糕唔一定要去法國,因為我們馬六甲亦可以做出非常高水準的奶油糕(Malacca Boleh!)。

Nadeje的千層奶油蛋糕手工精細,香滑無比,唔單止俘虜了大馬人的胃口,亦成功吸引唔少外國遊客拜訪。自從两年前係呢度品甞過第一塊Nadeje千層奶油蛋糕之後,我就對佢嗰種奶油香念念不忘,所以每逢到馬六甲我都會嚟呢度過下“奶油瘾”。:) 一啖千層奶油蛋糕,足以令你齒頰留香~ 你信唔信?



記得2009年第一次拜訪Nadeje時人客唔多,食晏時間都只係坐滿三張檯。但事隔两年後的今日,呢度唔單止坐滿曬人,亦企滿曬人!相當夸張!D人就算冇得坐著食,都要外賣,所以搞到咖啡屋幾乎逼爆咁滞。 千層奶油蛋糕的口味有十幾種咁多,香蕉朱古力,甜酒葡萄乾,士多啤梨,芝士... 嘩~睇見都流曬口水。
心型朱古力千層奶油蛋糕,最啱送俾心儀對象。


14.08.2011 星期日下午四點鐘,Nadeje的情况同鷄粒飯一樣咁爆滿!

雖然千層奶油蛋糕係主打,但其他糕點的賣相亦不逊色。

我當然唔會傻痴痴咁等位同人逼!:P 我早就打电話嚟預訂咗1kg的原味千層奶油蛋糕,準備带返去吉隆坡同屋企人慢慢享用。

1kg原味千層奶油蛋糕- RM70, 装蛋糕的保温袋-RM8.50 (下次可以再用,所以值得買)。

全白色的蛋糕盒上黏著一張Nadeje标誌的貼纸,非常简單,擺明話俾你知佢唔需要靠包装。

萬衆期待的千層奶油蛋糕!(尖叫)一刀切落去的感覺實在太美好啦!哇哈哈哈~ XD

一片片金黄色的薄皮,一層層由大溪地香草豆及鲜忌廉製成的奶油,只可以用“完美無瑕”嚟形容两者的結合。口感香滑柔軟,入口即溶,食咗之後就連呼一口气都香過人。如果要用一詞嚟形容我對佢的喜爱層度,我只可以話係“瘋狂”!X)

*師傅落糖好似重手得滞,甜度减少會更好。


一日一塊,压力遠離我。XD




Nadeje Patisserie

ADD: G23 & 25, Jalan PM4, Plaza Mahkota, 75000 Melaka.

TEL: 06.2838750

BUSINESS HOURS: 12pm-10pm (Mondays closed)





Branch-Dataran Pahlawan

ADD: Lot UB051-UB053 ,Dataran Pahlawan Melaka, Jalan Melaka, 75000 Melaka.

TEL: 06.2843469

4 comments

  1. 現在的沒以前好吃了。失水準了。

    ReplyDelete
  2. 同意,我还以为自己嘴叼了,好像太甜,不过质感还好。

    ReplyDelete
  3. 我家还有!(^.^)留一片给你,呵呵!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger