20100714

FANNY ICE-CREAM 越南雪糕诱惑

讲到雪糕,你会先唸起边一个品牌?HAAGEN DAZS? BASKIN ROBBINS? BEN & JERRY'S? WALL'S? NEW ZEALAND NATURAL? 无论你唸紧既系A品牌亦或B品牌,呢刹那只有一个品牌出现在我的脑海中,佢叫做 FANNY ! 依家既我心情极度兴奋,因为我终于嚟到全越南最好食的雪糕专门店,咪以为系一般平价雪糕,FANNY卖D雪糕都系由100%天然材料制成咖!仲好食过好多名牌雪糕!
FANNY 诞生于1994年,越南。创办人系一名毕业于国际知名雪糕及西饼学校- Le Notre Paris 的法国师傅 Mr. Jean-Marc Bruno。凭著佢对雪糕的热诚及专业雪糕制造知识,佢成功地将 FANNY呢个品牌搞到街知巷闻,因此吸引咗世界各地的食评家嚟到越南揾FANNY, 而FANNY亦不负众望,得到相当高既评价。
FANNY 可以甘成功,系因为D雪糕用纯天然材料制成,不含人造色素、味道及防腐剂,所以 FANNY 绝对系一个高级雪糕品牌!嘻嘻~
FANNY雪糕专门店位于河内名湖 HOAN KIEM LAKE 对面,客人源源不绝,除咗当地人之外,亦有大量游客帮亲。河内D年轻男女都喜欢嚟呢度拍拖叹雪糕。
雪糕拼盘- 迷你朱古力火锅伴14种口味的雪糕、新鲜热带水果及香脆威化饼,超正~~我永远都唔会忘记食落去个种感觉...就好似热恋的感觉甘甜蜜幸福。甘大盘“色香味俱全”的雪糕都系只卖 140000VND ,大约系马币 RM28,平靓正!
睇到张甘优雅的凳,令我突然好想哼 :"I LOVE PARIS IN SPRING TIME, I LOVE PARIS IN FALL..."。
可以系河内呢个气候甘热的城市叹番杯雪糕真系人生一大快事!
(上)杏仁、坚果及腰果 (下)有32种口味甘多,好难揀囖!
FANNY雪糕除咗好味之外,卖相亦好鬼吸引咖! 睇下图中的两款雪糕,几得意!:D
(上)BLOSSOM- 有士多啤梨、咖啡、朱古力及牛轧糖NOUGAT口味的雪糕,睇到我流晒口水~ :P (下) SUSHI-寿司形状的雪糕,创意十足,好KAWAII~
拜拜FANNY!我爱你!
-
FANNY ICE-CREAM HOUSE
ADD: 48, Pho Le Thai To, Hoan Kiem Lake, Hanoi.

1 comment

  1. This one I tried before! Very nice! But always packed with people... :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger