20111120

10 MINUTES CHEESE CAKE 10分鐘芝士蛋糕

呢次係我第二次親手做芝士蛋糕...

雖然上一次的芝士蛋糕失敗了,但並不代表我會因此而放棄,反而我會更加努力,越戰越勇,誓要做一個令你咬第一口就會難望的芝士蛋糕(希望唔係難食嗰種難望:P)。第二次的芝士蛋糕的確比第一次的好,但唔係我所期待的嗰種質素,芝士味唔够重,可能係因為我選用咗1/3 Less Fat奶油芝士,亦可能係因為我冇加牛奶,或者可能係冇落香草精的關係...总之有萬個可能性導致呢個蛋糕未能達到大師級的水凖。唔紧要,我仲有時間去做實驗,希望係你生日之前可以做出一個實力非凡的芝士蛋糕。

* 雖然我覺得我做的蛋糕未到家,不過喜歡食芝士蛋糕的朋友不妨参考以下的食譜,然後再加入你個人的點子,研發出一個属于你的芝士蛋糕。就趁呢個聖誕佳節期間,為心爱的人做一個美味的芝士蛋糕吧!:)


材料非常簡單,只需準備: 1個Keebler牌Graham Pie Crust,1包Knox牌凝膠粉,2盒(8oz)Philadelphia 奶油芝士,1杯热水及5湯匙糖 。以上所有材料可以係B.I.G. Publika買得到。
1.(A) 首先混合凝膠粉和糖,然後倒入熱水,待至溶化。
2. (B) 将16oz的奶油芝士放入攪拌機裡面以中速攪拌5分鐘。
3. 然後再将(A)加入(B)裡面以低速繼續攪拌3分鐘。
4. 最後将芝士倒入餅餡裡,然後雪藏2個小時就可以食得喇!:)
加片檸檬,為平淡的芝士蛋糕增添色彩!:D

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger