20111109

THERMOS PASTA COOKER 真空隔热意大利麵烹飪機

日本研發的產品一向都令人驚嘆連連,我不得不對日本人天馬行空的創意及追求細節的態度致萬份敬意。近来同媽咪去谷中成的Jusco購買廚房用具時就意外發現呢個産品- 一個出自于著名真空隔热壺品牌Thermos的“意大利麵烹飪機”(Thermos Pasta Cooker)。“嘩!好掂喔~呢個idea我buy!” 我第一眼就爱上呢的咁得意的煮麵機,就連媽咪亦大贊話此產品够細心同方便。


意大利麵烹飪機的特點:不需用煤气或電气爐就可以簡單又快捷地煮熟意粉(意大利麵)。同不繡鋼真空隔热水壺的功效一樣,意大利麵機能够發揮很高的保温能力,所以客人只需倒入热水,加入意粉同少许盐,然後再等三分鐘就完成喇!:) 另外客人亦不必担心意粉會出現一部份唔够熟的情况,因為煮麵機的高度係以意粉的长度為標凖噶!


来自日本Thermos 的意大利麵烹飪機可以在谷中城Jusco買得到,售價RM188。 唔駛睇火,亦唔駛翻麵,只需眯埋眼3分鐘就有麵食囖~ :) 如此方便的手提式煮麵壺,带去野餐用都不成問題。

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger