20100805

CODO 古都温馨二人套餐

自从去咗越南之後,我周毕時都會想食越南餐,唔係因為我覺得越南嘢特别好食,而係其實我好懷念嗰種感覺,所以今日我就带佢嚟到谷中城的一間越南餐厅- CODO古都,用美食回味一下越南的開心時光兼慶祝我們的一周年(主要目的),嘻嘻!=)




(左)CoDo古都位于谷中城三樓(LITTLE VIETNAM 樓上),環境清静,可能冇乜人會發覺。(右)我們點咗二人套餐B, RM40。 前菜有火籠果沙律, 味道有D奇怪,可能係D沙律酱汁有些少另類:P 搞到我形容唔出佢係甜或咸? 越式炸春卷,味道一般但係好脆口!
炸莲藕餅,外脆内软,味道竟然好似炸芋头糕,正! 越南最著名的美食-牛肉丸粉,絕不能错過! 牛丸新鲜有弹性~~~



番茄炒飯,完全冇番茄味而且冇乜鍋气,但係味道总算合格。旁邊仲有两塊蝦饼陪襯 :)

好適合嚟呢度倾心事,因為晚餐时间都冇人,真係惨!:S

呢度的餐牌及装修同我几年前嚟的時候一模一樣,完全冇换過。






**雖然呢一餐過得好平淡,没有丰富佳肴,亦没有浪漫襯托,但我好感恩同開心見證我們两人的感情一齊成長,一歲了!(感動,我突然流下淚...)
-


CoDo VIETNAMESE RESTAURANT

ADD: T052, 3rd Floor, Mid Valley Megamall

TEL: 03.2938.3296

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger