20100812

HAILAM KOPITIAM 健康生活由早餐开始

自从 OLD TOWN KOPITIAM 杀入饮食界之后, 大马就开始掀起一股KOPITIAM (咖啡店)风潮,唔单至生意非常好,分行仲开完一间又一间,几乎多到变成麦当劳连锁店甘,相当夸张。除咗係因为食物及饮品符合大马人口味之外,最大关键係因为环境舒适而且价钱唔高,所以吸引咗各个唔同年龄、阶层的顾客。真所谓: " 瘦田冇人耕,耕开有人争," 好多人睇见商机,亦都跟著开番一间...错!唔係一间,係几十间!有D仲开係OLD TOWN 隔蘺摆明抢生意,真係想激死 OLD TOWN老板~ 不过...对于我地呢D消费者嚟讲,绝对係好事,因为可以有更多的选择啦!
-
HAILAM KOPITIAM 海南咖啡馆 就係其中之一个选择,食物及服务都OK。 *注:係SS2个间分行,其他D我就唔清楚啦~
套餐3:西式早餐+奶茶,RM9.80 一份。味道及材料一般,冇乜特别,不过早晨睇见佢令我觉得开胃~ :D
套餐2:半生熟蛋+多士+奶茶,RM6.80一份。传统又健康的选择!

哗~好松软的吞拿牛角包!正啊!
(上)3款套餐(下)牛油+加央搽面包係大马华人的传统早餐。
位于八打灵SS2 的海南咖啡馆。
-
-

HAILAM KOPITIAM 海南咖啡馆
ADD: No.20, Jalan SS2/67, Taman SEA, 47300 Petaling Jaya.


No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger