20100824

VEGIPAI 新素派 . 初一十五唔使愁

如果你嘅朋友问你:“今日要食D乜啊?”而你答:“不如去斋馆食斋啦!”相信大部分朋友(尤其是係1980年后出生的新新人类)都会先俾你一个错愕的表情,然后话:“哈?咁老土咖!”、“咁鬼闷,又係嗰几样餸。”、“食斋边有力咖,食肉仲好啦!”、“唔冇呱~清淡都好似俾病人食咁!”又或者“你又唔係老人家,食乜斋啊!”等等抗拒的理由....原因係佢地对一般传统的斋馆已经留下咗一個“好闷好老土”的印象,食物选择唔多,唔係蔬菜就係面粉,餐馆装修非常中式,檯上又摆著D免费佛册及CD,仲顺便播埋佛经添~哗~~~真係唔係人人都可以接受咖!蒲惯CAFE的年青人及其他信仰的朋友都唔敢嚟啦!
-
不过,每個问题都必定有佢嘅解决方法,而新素派VEGIPAI就係以上种种问题的最佳答案啦! 哈哈!
新素派果然係新一代的素食专家,无论食物或环境都咁摩登新潮,俾人一种“食斋唔老土”的感觉,最啱注重健康饮食的年轻人。
新素派炆拉面,味道唔错,材料亦相当有益,有木耳、豆腐卜、蘑菇、青菜及红萝卜。单座份量足够二人享有。
新素派的红牌之一:鸡饭。饭好香,但係用腐竹制成的烧鸡就麻麻,虽然脆口但就有D淡,好彩有自制辣椒酱弥补整碟鸡饭的缺陷。
水果茶,酸酸甜甜好似FRUIT PUNCH。
新鲜自制迷你烧包及娘惹南瓜卜,各RM1.80一粒。南瓜卜外形同味道有D似我地嘅咖哩卜。
迷你酥脆烧包, 我最少都要食两粒!
皮脆馅靓~真係估唔到斋烧包可以咁好味!
五谷汉堡包,好健康啊~非常适合喜欢食快餐的小朋友。
仲有唔同口味的比萨,呢度果然係一间好潮的斋馆。
亦有大马人最爱的瓦煲老鼠粉及印度炒面,厨师真係唸得周到。
单单汤面就有11种咁多- 沙捞越叻沙、红烧拉面、鱼头米、槟城亚三叻沙、苦瓜汤面、越式濑粉、清汤拉面...一个星期都食唔完!
锺意一边叹茶一边食烟的朋友又多咗個落脚的地方啦!
-
新素派 VEGIPAI
ADD: 37A, Jalan Desa Bakti, Taman Desa, Off Jalan Klang Lama 58100 Kuala Lumpur.
TEL: 03.7982.8184

1 comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger