20100825

RESTAURANT WONG LIM 旺林 . 超多羔大肥蟹

全吉隆坡最靓,最肥,最新鲜,最多羔,最抵食的蟹尽在旺林- 一個罕为人知的中餐馆,地方隐秘简陋,但係里面竟然隐藏住一级厨师及超多羔的肉蟹。特别鸣谢:DAMIEN 介绍大家嚟呢度一睹多羔蟹的风采!

今日的主角:寿星仔GARY & 多羔大肥蟹 本年度最令人期待的酸甜大肥蟹!!虽然我地点嘅係肉蟹,但系极之多羔,唔通好生养?可以同时间食到咁多蟹肉同蟹羔,真係非常着数。如果满分为100%,我唸我会俾佢101%,因为我从未食过咁多羔的肉蟹!锺意GARY食嘢时嘅表情。 斋睇佢嘅表情就知道佢係几咁满意手上的蟹羔!

咁肥嘅蟹肉,唔食又点对得住自己,嘻嘻!
甘香蟹- D蟹肉有几鲜甜同D羔有几多我唔再讲,其实我真係好想知道师傅到底係用咗乜嘢材料嚟烹调呢個甘香蟹?!点解呢個“甘香”程度可以“甘香”成咁?咪以为我语无伦次,其实我想讲嘅係呢個蟹真係非常好味,佢比一般甘香蟹更加甘香。原来甘香都有分好多個层次,可能呢個就係甘香中的最高层次。
奶油炸墨鱼,又係一道令人赞不绝口的餸菜!墨鱼肉新鲜有弹性,而且外皮炸得非常香脆,面粉份量啱啱好,皮与肉的比例十分完美。一口蛋丝,一口炸墨鱼,大家都食到停唔到口!*注:虽然话炸墨鱼好普遍,周围都可以食得到,但係可以炸得咁靓又好味都冇几间餐馆可以做到,就算做得到都未必可以好似旺林咁价钱公道。
又大又爽口又鲜甜又入味的鼔油虾我都係第一次食!!呢個鼔油嘅味道好特别,甜得嚟有一种香味,香得嚟又唔会埋没虾本身的鲜味,一流!
落咗猪油渣的炒冬粉,味道当然有番咁上下,但係如果减少D油就会更好。
炒生面,味道唔错可惜太油腻啦~成碟都係油,好恐怖,好似猪油捞面咁。
连厨师毕业证书都挂埋上壁,真係有D搞笑!我係咪都要挂番张广告设计师毕业证书係我间屋企度?!哈哈哈!
唔知GARY 有乜生日愿望咧?同佢心目中嗰位女偶像亲近一D?
胃食全家福 =D
-

RESTORAN WONG LIM 旺林海鲜餐馆
ADD: Corner Shoplot @Taman Suntex, Cheras Batu 9 1/2

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger