20100816

YUAN KEE 源记创新奶油乌冬面

每一间餐馆都必定要有一个招牌菜,就等同每个歌手都一定要有一首成名曲,如果冇,就唔会令人记得。位于沙叻秀新村的源记海鲜饭店亦有唔少招牌菜,而其中之一就係奶油乌冬面,哈?奶油...乌冬面?!黑椒乌冬面我就食得多,但係奶油乌冬面都係第一次见识,斋听嗰朵就先令人留下深刻印象,老板果然犀利!
ERIC的烧肉生面,佢话嗰面好有弹性,口感一流!係咪真咖?

CASEY点咗源记招牌奶油乌冬面 (RM8),材料有啦啦及虾仔,酱汁带有浓浓的咖哩叶香味。你可以话佢好特别,亦可以话係奇怪...啊~~好难定义,总之食落去有种莫名奇妙的感觉,好似炒金香奶油啦啦加乌冬面甘,咩嚟嘅?

我点咗呢嗰江南面 (RM8),生面炸得好脆,馅汁亦相当入味,旁边仲有两片皮蛋。

收得八蚊,梗係要俾足料。呢碟江南面有鱼片、鲜虾、墨鱼、蘑菇、木耳、大白菜、花椰菜、扁豆、皮蛋及姜片,都算係甘啦!:)

(上)要食靓海鲜不妨考虑源记,老板话佢地D海鲜都係直接由海港运过嚟咖,所以价钱亦比市场嚟得平。(下)揾食唔艰难,跟著张地图咪得囖! 位于沙叻秀新村大路的源记,LUNCH HOURS 生意麻麻,唔同冇人发觉?


-
源记海鲜饭店 RESTORAN YUAN KEE
ADD: NO.24, Jalan 1, Salak Selatan Baru, 57100 Kuala Lumpur. (沙叻秀新村)
TEL: 012.2060.503 / 012.7537.005
OPERATION HOURS: Weekdays- 10am-2:30pm & 5pm-11:30pm
Weekends- 12pm-11pm

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger