20100827

IR1968 INDOCHINE 吴天瑜的高檔印中住家菜

某日係某杂志上见到关于大马国际华裔小姐-吴天瑜开的中印餐厅专访,就兴致勃勃约埋几個朋友前嚟试食...结过食咗一餐贵夹唔饱的晚餐。:( 其实我并唔介意花几百蚊食一餐,但係对唔住都要讲句,呢度的食物真係并非所值。

IR1968 INDOCHINE 坐落于安邦Terrace @ Hock Choon,地点有啲隐蔽,不过环境气氛相当唔错。
鲜虾乌达 Prawn Otak-otak (RM28) ,同麻坡的乌达冇乜分别,不过价钱相差好远!
IR1968 INDOCHINE 的靓女老板娘-吴天瑜,係98'大马国际华裔小姐。 前菜有印尼沙律 Gado-gado (RM16),味道同我哋嘅印度罗吔 Indian Rojak差唔多一样。 “卖相吸引”的香蕉叶白饭价值 RM3! :S
煎虾仔粟米饼(3 片RM12),配搭新鲜,口感相当好,係当晚唯一的惊喜之作。
“ 非常住家菜”的上湯芫菜 (RM16),一般菜色,而且价钱有啲离谱。
豆腐干煎蛋配萝卜丝芽菜,酱料同Gado-gado一样,简单又美味。
漂亮灯饰令气氛更温和。 当晚生意冷清清,只得两座客人。
食物水准一般,服务效率慢,价钱又Overpriced,唯一取胜之处就係环境。
无论家私或餐具都非常讲究,充满中印情怀。
烤任当鸡 (Grilled Rendang Chicken),上面有大量炸葱,味道同肉质都好正,不过只係一人份量,与价钱不成对比。:S
一细塊蒸鳕鱼 (RM42),好似係高级餐厅Fine Dining甘,所以只能够一人一啖,哈哈~ 酸梅酱炸鸡,开胃又醒神,不过份量方面真係好孤寒。:S
(左)餐厅里面的吧檯有各式各样的酒(右上)波萝柠檬冰沙 (RM12),味道酸酸甜甜,可以帮助消化。
(右下)茉莉茶 (RM12)
-
IR 1968 INDOCHINE RESTAURANT & BAR
ADD: 241-B, Lorong Nibong, Off Jalan Ampang 50450 Kuala Lumpur.
TEL:03.2141.3550

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger