20100808

COSY CORNER LAM MEE SINCE 1969 原创自半山芭的淋面

“淋面就系美景,美景就系淋面”。如果你根本唔知我讲紧D乜,甘你应该未食过淋面。淋面有几耐历史我唔清楚,但系我清楚记得我人生中的第一碗淋面系来自于半山芭桥底的美景茶室,虽然个时我只得八、九岁,但系个碟香滑的淋面已经渐渐地收藏在我味觉的记忆体里面,印象深刻。-
成立于1969年的美景淋面茶室,,冇因为时间的摧残而被淘汰,反而生意越做越好,就连佢的姐妹亦系蕉赖友力开咗间COSY CORNER 淋面,分头揾食~

蕉赖友力组屋楼下的COSY CORNER 淋面。地方虽细,但系生意唔错。
香滑可口的淋面,酱汁味道浓郁,材料有鸡丝、虾仔、芽菜、炸葱及青葱。
全部都系人手新鲜酿制,除咗猪肉丸及鱼丸系机械制成,唔系手打丸 :( 街市都可以买得到啦!
劲脆口的炸料!好锺意炸腐竹被咬落去个种声音,味觉及听觉同一时间得到满足感~
今日的午餐真系食的过瘾!
-
COSY CORNER
ADD: No.113, Block P/F, Jalan Kaskas, Taman Cheras, 56000 Kuala Lumpur.

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger